Projekt PartnerstvoCMS – AKTIVITY PROJEKTU

Projekt PartnerstvoCMS – AKTIVITY PROJEKTU

1) Definovať tému cesty založenú na historickom kontexte Veľkej Moravy a CM tradície vrátane identifikácie strategických lokalít (centier rastu) CM cesty, opisu historickej podstaty a analýzy týchto lokalít pre získanie komplexných informácií z hľadiska vybavenosti, dostupnosti, poskytovaných služieb a nadväznej infraštruktúry v ich okolí, vrátane organizovaných tradičných akcií v týchto lokalitách.

2) Vykonať analýzu kľúčových stakeholderov v definovaných lokalitách, ktorí budú hrať významnú úlohu pri plánovaní rozvoja cesty na miestnej úrovni prostredníctvom akčných plánov. Ich úloha bude významná aj pri rozširovaní siete partnerov CM cesty.

3) Dotazníkové zisťovanie s kľúčovými stakeholdermi s cieľom identifikovať hlavné problémy a predpoklady miestneho rozvoja CM cesty.

4) Spracovanie stratégie rozvoja CM cesty ako základného koncepčného dokumentu spoločnej vízie kultúrneho rozvoja pod spoločnou značkou CM cesty. Jej súčasťou bude: a) Spracovanie Marketingového plánu CM cesty poskytujúceho pokyny pre stanovenie a riadenie komunikačných a propagačných nástrojov; b) Vytvorenie Manuálu pre spracovanie regionálnych/územných akčných plánov zaisťujúceho jednotný prístup pri plánovaní rozvoja cesty na miestnej (regionálnej) úrovni.

5) Spracovanie pilotných akčných plánov s využitím procesu plánovania zdola s priamym zapojením zvolených odborníkov a s účasťou miestnych subjektov verejného a súkromného sektora (identifikovaných kľúčových stakeholderov), s ktorými bude komunikované za okrúhlym stolom. Akčné plány budú spracované na partnermi definované územia a budú čiastkovými nástrojmi naplňovania Stratégie. Podpornými nástrojmi pre spracovanie Akčných plánov bude vytvorenie databázy dobrých praxí obsahujúcej dobré praxe definované jednotlivými partnermi a realizácia troch študijných návštev s cieľom oboznámiť sa so skúsenosťami a fungovaním v praxi vybraných dobrých praxí.

 

6) Cieľová propagácia prostredníctvom: a) Vytvorenia publikácie zameranej na propagáciu cezhraničnej spolupráce a spoločného územia, ktorá bude podkladom pre ďalšie sieťovanie v okolitých územiach po skončení realizácie projektu; b) Spracovania tlačenej skladacej mapy pohraničného územia s lokalitami VM a CM tradície na jednej strane a ich marketingovým popisom a fotografickým znázornením na druhej strany; c) Interaktívnej prezentácie na webových stránkach projektu obsahujúcej mapu strategických lokalít vrátane ich marketingového popisu a fotografií, praktické informácie a ďalšie tipy kultúrnych a prírodných pamiatok v blízkom okolí.

Share this post